Doorgaan naar inhoud
Het grootste assortiment in meubelen voor de scherpste prijs. Alles voor jouw huis in diverse stijlen!
Het grootste assortiment in meubelen voor de scherpste prijs.

Veelgestelde vragen

Algemeen

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Wij vinden het belangrijk dat je met al jouw vragen terecht kunt bij ons. Binnen onze openingstijden zijn we altijd goed bereikbaar. Je kunt contact met ons opnemen via de live-chat, per mail (klantenservice@meubeltreffer.nl), via het contactformulier of door te bellen op 0529-483378.

Ik heb een klacht, wat nu?

Wij bieden een breed assortiment aan met de beste producten tegen lage prijzen, toch kan het gebeuren dat er een onderdeel ontbreekt of dat iets beschadigd geleverd wordt. Mocht je een klacht hebben, dan kun je het beste contact met ons opnemen door te mailen naar klantenservice@meubeltreffer.nl of een bericht te sturen via ons contactformulier. We vragen je om deze zo volledig mogelijk in te vullen met de factuur die je via de mail of bij bezorging/afhalen ontvangen hebt, afbeeldingen en een toelichting.

Kom je er toch niet helemaal uit of heb je specifieke wensen? Neem dan gerust even contact met ons op per mail (klantenservice@meubeltreffer.nl) of bel ons telefonisch op 0529-483378.

 

Bestellen en betalen

Hoe kan ik bestellen?

Het plaatsen van een bestelling is bij ons erg eenvoudig. Klik op de knop 'Toevoegen aan winkelwagen' bij het betreffende artikel wat je wil bestellen. Je kunt hierna nog verder winkelen maar ook naar je winkelmandje gaan. Klik voor het winkelmandje rechts in de hoek van de pagina. Vervolgens klik je op 'Nu afrekenen', vul hier je adresgegevens in en kies voor de bezorgmethode 'Verzenden' of 'Ophalen'. Klik daarna op 'Ga naar betalen' en betaal veilig via de door jouw gekozen betaalmethode. Dit kan iDEAL, Visa, MasterCard, American Express of Cartes Bancaires zijn. Ten slotte klik je op 'Bestelling voltooien' en plaats je bestelling.

Ik woon op de waddeneilanden of in het buitenland, kan ik bij jullie bestellen?

Wij bezorgen ook in België, hiervoor worden bezorgkosten in rekening gebracht. Deze bezorgkosten zijn afhankelijk van de gewenste artikelen die je wilt bestellen. Let op: voor de waddeneilanden of het buitenland kan je niet online je bestelling plaatsen, neem hiervoor contact met ons op en geef de gewenste artikelen door. Wij maken een offerte voor je op en sturen deze per mail naar je toe.