Doorgaan naar inhoud
De site is niet actueel in verband met opheffingsuitverkoop. We blijven bereikbaar onder het bekende telefoonnummer en mailadres.
De site is niet actueel in verband met opheffingsuitverkoop. We blijven bereikbaar onder het bekende telefoonnummer en mailadres.

Veelgestelde vragen

Algemeen

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Wij vinden het belangrijk dat je met al jouw vragen terecht kunt bij ons. Binnen onze openingstijden zijn we altijd goed bereikbaar. Je kunt contact met ons opnemen via de live-chat, per mail (klantenservice@meubeltreffer.nl), via het contactformulier of door te bellen op 0529-483378.

Ik heb een klacht, wat nu?

Wij bieden een breed assortiment aan met de beste producten tegen lage prijzen, toch kan het gebeuren dat er een onderdeel ontbreekt of dat iets beschadigd geleverd wordt. Mocht je een klacht hebben, dan kun je het beste contact met ons opnemen door te mailen naar klantenservice@meubeltreffer.nl of een bericht te sturen via ons contactformulier. We vragen je om deze zo volledig mogelijk in te vullen met de factuur die je via de mail of bij bezorging/afhalen ontvangen hebt, afbeeldingen en een toelichting.

Kom je er toch niet helemaal uit of heb je specifieke wensen? Neem dan gerust even contact met ons op per mail (klantenservice@meubeltreffer.nl) of bel ons telefonisch op 0529-483378.

 

Bestellen en betalen

Hoe kan ik bestellen?

Het plaatsen van een bestelling is bij ons erg eenvoudig. Klik op de knop 'Toevoegen aan winkelwagen' bij het betreffende artikel wat je wil bestellen. Je kunt hierna nog verder winkelen maar ook naar je winkelmandje gaan. Klik voor het winkelmandje rechts in de hoek van de pagina. Vervolgens klik je op 'Nu afrekenen', vul hier je adresgegevens in en kies voor de bezorgmethode 'Verzenden' of 'Ophalen'. Klik daarna op 'Ga naar betalen' en betaal veilig via de door jouw gekozen betaalmethode. Dit kan iDEAL, Visa, MasterCard, American Express of Cartes Bancaires zijn. Ten slotte klik je op 'Bestelling voltooien' en plaats je de bestelling.

Ik kan het artikel niet online bestellen, is deze wel verkrijgbaar?

Een gedeelte van ons assortiment is online te bestellen via de webshop. Echter is het overgrote deel niet online te bestellen maar wel verkrijgbaar in onze showroom of op bestelling. Dit kunnen we normaliter op verzoek voor je bestellen. De bestelling kan naar je opgestuurd worden of afgehaald worden bij ons magazijn. Wanneer je graag een aankoop zou willen plaatsen vragen we je contact op te nemen met onze klantenservice. Beschrijf je wensen zo uitgebreid mogelijk. Wij kijken of je gewenste product te bestellen is en maken een offerte voor je op, op basis van jouw wensen en sturen dit naar je op.

Ik woon op de waddeneilanden of in het buitenland, kan ik bij jullie bestellen?

Wij bezorgen ook in België, hiervoor worden extra bezorgkosten in rekening gebracht. Deze bezorgkosten zijn afhankelijk van de gewenste artikelen die je wilt bestellen. Let op: voor de waddeneilanden of het buitenland kan je niet online je bestelling plaatsen, neem hiervoor contact met ons op en geef de gewenste artikelen door. Wij maken een offerte voor je op en sturen deze per mail naar je toe.

 

Retouren en terugbetaling

Kan ik mijn bestelling retourneren? Zo ja, hoe kan ik dit doen?

Soms kan het voorkomen dat een artikel niet bevalt. Deze kan binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden. Meld je retour per mail aan door contact op te nemen via klantenservice@meubeltreffer.nl. Vermeld in het e-mailadres je adresgegevens, ordernummer en optioneel de reden van je retour. Je ontvangt van ons een bericht met de retouropties. Wanneer we je retour in goede orde hebben ontvangen, wordt het bedrag binnen 14 dagen op je bankrekening gerestitueerd.  (Zie de algemene voorwaarden.)